sobota, 27 października 2012

Piosenka napisana późną nocą...



Chciałbym być jeszcze... chciałbym być jeszcze, z Toba tuuu.... Powiedz mi otwarcie, co sie dzieje na warcie, na kolejnej rzece snuuuu... Sen miałem jeden, rozgrywał się tu, gdzie nasze drogi połączyły sieeeee w jeden wspólny wieczór, kiedy bliżej byłaś mnie, to wtedyy... kiedy całowałem Cięee.. było miło, było fajnie, deszcz okrywał nas... Błyskawice trzaskały a ja w objęciach Twych, rozkochałem sieee... Coś się stało, coś walneło... To me serce bić zaczęło... bić zaczęło dla Ciebie, o TAK! Serce być zaczęło, jak do lotu wzbija się ptak, serce bić zaczęło, jak mały myszki brat. Serce bije, serce wali, z Miłości do Ciebie bo Tobą żyje!

Nie wiem czy ja tworze, czy tylko widzę pustynne zorze... Lecz słów nie pamiętam już, me serce płonie, me serce tonie... Czy ja Kocham znów? Weny mi nie brakuje, bo ja wciąż rymuje... Miłość mnie otacza i swoje więzy roztacza... Czy to źle, ze ja piosenkę Tworze, jak usnąć nie może moje ciało znów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz